Thursday, January 26, 2012

Baghete cu seminte de in.....

Exista ceva mai bun decat o dimineata cu miros proaspat de paine???  O fi, dar dimineata asta asa e....
Copiii s-au saturat de reteta de paine obisnuita si de ceva timp experimentez baghetele. Sunt mai practice, mai fragede, mai gustoaaaaase.... Lor le place paine din faina alba, dar eu "mai gresesc" din cand in cand si pun faina neagra, faina de secara, tarate si nelipsitele seminte de in macinate. E simplu, nimic complicat, doar incercati si savurati.........
Ce va trebuie:   600g  faina, 300ml apa calduta, 2-3 lg ulei, 23g drojdie proaspata folosesc eu, sare dupa gust, cam o lingurita si un strop de zahar si bineinteles o mana de seminte de in proaspat macinate.
Se amesteca totul ( in masina de paine ar fi de preferat, caci face totul in locul vostru; eu dau pe programul de framantare de 15 minute.)
se lasa in repaus
aluatul se imparte in 4



apoi cu un cutit ascutit

se baga in cuptorul nu foarte incalzit


daca mai puteti astepta 15 minute, ar fi bine, daca nu, atunci....

Pofta buna va urez, orice ati avea de mancare!



8 comments:

  1. Imi place ideea. Vreau sa incerc si eu reteta la sfarsit de saptamana, insa nu am tavile. De unde le pot cumpara?

    ReplyDelete
  2. Nu cred ca gasesti, ale mele sunt de la masina. Dar sa stii ca poti imparti aluatul in doua si le coci in tava de aragaz

    ReplyDelete
  3. Multumesc mult pentru sugestie, asa voi face.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Mi-ai facut o poftaaaa... parca si mirosul il simt :)

    ReplyDelete
  5. Pai fuguta la treaba Geany, sa miroasa si la tine....

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:58 AM

    e o combinatie interesanta,am s-o incerc si eu,ne-am saturat de reteta clasica de baghete,mai da-ne idei,sunt utile

    ReplyDelete
  7. Ia te uita,tocmai am primit o punguta cu seminte de in...dar n-am forme,hmmm...oricum multumesc pentru reteta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gianina cu forme sau fara, incearca reteta. Te pup!

      Delete