Tuesday, January 3, 2012

La multi ani noului an, la multi ani blogului meu!

Multe vorbe nu vor fi, urarile le-am facut deja in titlu... Va multumesc anticipat celor care ma vor sustine si urmari, si trebuie sa multumesc in special unei persoane deja dragi mie, care aproape m-a impins de la spate (virtual) sa- mi fac un blog.
Aceasta persoana se numeste Geanina si aici o gasiti: http://geanysfashion.blogspot.com/
Multumesc mult si sper sa nu te dezamagesc.
Pentru inceput am ales ceva simplu, o esarfa, dar modelul este mai special. Sper sa va placa.

Pe mai tarziu! Cu drag, Izi!


11 comments:

  1. Anonymous9:59 AM

    LA MULTI ANI! blogului tau.
    Esarfa este minunata.
    La cat mai multe postari.
    Voi urmari cu drag viitoarele postari.
    Cu drag,
    Leo

    ReplyDelete
  2. Iulia8:35 AM

    La mulţi ani ţie şi blogului! Spor, inspiraţie şi numai bine! pupicei

    ReplyDelete
  3. Fiecare dintre noi avem nevoie de o incurajare, cand decidem sa facem un pas intr-o lume necunoscuta. Unora le este mai usor sa perceapa strigatul de ajutor, altora le spui pe litere si tot nu pricep. Sa nu uitam faptul ca de cele mai multe ori, un necunoscut ne intinde o mana de ajutor fara ca sa o cerem si asta nu e o rusine, dar nici o datorie pentru rasplata!

    Apel tuturor celor ce-o cunosc pe Iza, fata asta chiar e capabila, dati-i sansa de-a demostra!

    Iza, tie numai bine, capul sus! La multi ani, tie si blogului tau! Poate in curand apari cu site-ul tau de vanzare a produselor ce le vei realiza! BAFTA!

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru incurajari, va astept la mine, iar tu Geany cand vii in Romania, te rog opreste-te si pe la mine. Va imbratisez!

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:51 PM

    Auguri
    Vai cosi avanti

    ReplyDelete
  6. La multi ani blogului tau, multa bafta si la cat mai multe postari! Esarfa este minunata! Spor la munca si inspiratie, ca maini dibace vad ca ai!

    ReplyDelete
  7. Multumesc Mihaela pentru incurajari, ma bucur mult ca-mi esti alaturi. Spor si tie in noul an!

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Multumesc Cata, am sa te rog sa-mi faci unghii asortate tinutelor mele.

      Delete
  9. Ma bucur ca ti-ai facut blog,ii doresc viata lunga si imbelsugata,abia astept sa ne incanti cu creatiile tale si sa fie si eficent...Superba esarfa,mi-a luat ochii!Te pup!

    ReplyDelete
  10. Gianina esti o scumpa, multumesc. Te imbratisez!

    ReplyDelete