Wednesday, January 18, 2012

Pantaloni de fas

Am fost la munte sa cautam zapada, care in oras ne-a lipsit de sarbatori. Imi cumparasem din timp fas impermeabil, sa-i fac fetei mele un pantalon. Era singura care nu avea pantaloni potriviti pentru zapada. Cum am aflat ca plecam la munte, de dimineata, printre facutul bagajelor, eu am taiat materialul si m-am apucat de cusut. Nu l-am facut prea complicat, caci nu era timp. Sunt captusiti cu polar rosu.
I-am pozat pe zapada proaspat cernuta din nori.

Va dau si verdictul: foarte buni de tavalit in zapada. Nu s-au udat deloc. Materialul e excelent. La prima vedere pare prea subtire si foarte moale. Dar sunt super la purtat. Eu sunt multumita de rezultat, (desi ii vroiam mai sofisticati), iar ea a fost super incantata, ca au fost lejeri, deci mai usor de alergat.
     Pentru cei care nu au vazut zapada iarna asta.

Va imbratisez cu drag, Izi!



7 comments:

  1. Wow, ce rapida ai fost! Eu cred ca as fi fost atat de stresata cu plecarea, de nici masina de cusut nu reuseam sa pregatesc :) Sunteti doua frumoase si ce decor de invidiat aveti!

    ReplyDelete
  2. Geany a trebuit sa fiu rapida, chiar nu aveam cu ce s-o imbrac. Frumoasa e Raisa si eu pe langa ea.

    ReplyDelete
  3. Ce faini ti-au iesit pantalonii,ma bucur ca sunt si potriviti...de unde ai luat fas,de la texline?....(sunt greu de fcaut?)...si ma bucur ca v-ati distrat.Acum te-am vazut si eu in poza,esti o frumoasa ,si printesa ta,la fel...
    Acum ,mai ramane sa iti faci si tu o pereche...
    Pupici!

    ReplyDelete
  4. Multumesc Gianina, ai ghicit de unde am luat materialul si nu sunt greu de cusut, nu se inteapa. Cat despre mine, sunt frumoasa prin copii. Pantaloni nu-mi mai fac, caci am si nu fac decat strictul necesar

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:19 PM

    Vreau si eu pantaloni de munte ca ai Raisei!!!!
    Vreau si eu sa ma tavalesc in zapada!
    Ma invit la un mic dejun colorat si vesel ! Ada

    ReplyDelete
  6. Ada am adus putina zapada virtual. Multumesc te astept!

    ReplyDelete
  7. Pantalonii sunt super, ii stau turnati Raisei. Ai mainile de aur. Tine-o tot asa!
    Imi plac fotografiile postate. Zapada pufoasa era numai buna de tavaleala.
    Imbratisari calde!

    ReplyDelete