Thursday, February 23, 2012

Costum de blugi

Am avut pe mana un material bunisor de blugi, putin elastic, care s-a lucrat excelent.
M-am gandit sa-i fac fetei un costum , ca tare mai da bine ....
Fusta e din vreo 24 bucatele, dar mie imi place sa fac puzzler-uri, asa ca m-am distrat de minune. Eu zic ca am gasit cusatura exacta pentru blug, imi place cum s-a asezat. Bineinteles ca s-o complic si mai tare vedeti ca am adaugat in bucatelele alea si material incretit, cel de la bluza. Ce sa mai spun si de materialul bluzitei....e un bumbac brodat si-mi place la nebunie, trebuie sa-mi fac si eu ceva din el.
Vesta e pe gustul meu, la doua randuri de nasturi si la spate sper sa va placa, tot din cusaturi am facut butoniere rotunde.



E preferatul ei, si al meu...
Cu drag Izi !

8 comments:

  1. Ei, ...chiar asa??? Multumesc !

    ReplyDelete
  2. Fooarte frumos,si ce bine se aseaza!!Ai avut un pic de lucru,dar daca iti place ceea ce faci,lucrezi cu mult drag...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da multumesc, am lucrat ceva si da imi place ce fac!

      Delete
  3. Chiar ti-a iesit frumos!Sa-l poarte sanatoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Gianina si te poftesc la treaba ca si tu ai fetita !

      Delete
  4. Super! E foarte frumos, iar materialul camasii e wou. Imi place mult si da super bine cu blugul. Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Materialul chiar e wou ! Esti o draguta !

      Delete