Sunday, February 12, 2012

Gogosele simple

E inca o duminica friguroasa, barrr.....
Nu stiam daca sa mai postez mancare, dar m-am gandit ca inainte de toate, de croitorie adica, trebuie sa mancam. Mancaruri simple, retete nu prea sofisticate....
Si cand ma intrebam daca mai postez sau nu retete, iata ca apare Zoe care a fost foarte inspirata sa combine o supa mustar cu baghetele mele. Esti o comoara la blogul omului, Zoe.
Asa ca.....iata.....
Copiii vroiau de cateva zile ceva simplu. Si azi m-am gandit la gogosi, pentru ca se fac cu efort minim si le plac. Pentru cine are masina de paine e si mai simplu: adaugi ingredientele, le uiti acolo cam aproximativ o ora sa dospeasca aluatul si abia apoi te pui putin pe treaba. Intanzi aluatul si-i dai ce forme vrei....noi am facut rotunde si inelusi. Se prajesc desigur in putin ulei.  Pofta mare!
Sa va dau reteta: 90 ml apa, 140 ml lapte, 1ou, 450 g faina, putina sare, 50 g unt taiat marunt, 13 g drojdie



















Pofta mare si duminica placuta ! Va imbratisez, Izi

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ce superbe sunt! M-as invita la tine la gogosi!
    Ai avut o idee grozava sa postezi reteta asta, mai ales ca te rugasem azi dimineata sa pui ceva de-ale gurii pe blogul tau. Arata superb, exact cum scrie la carte la nemti (Berliner gogosi): cu un cerculet mai deschis la mijloc.
    TU esti o comoara la casa mea, mult mai mult decat banuiesti! Intre altele fiindca m-ai facut sa pricep de ce mai tin inca masina de paine in dulap! -:)))!!!!

    AP.S. Am gresit ceva in prima postare si am sters-o.

    ReplyDelete
  3. La ora asta cand iti raspund, deja nu mai sunt...e foarte folositoare masina de paine

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmmm buniiiii!

      Delete
    2. Am vazut ca ai facut si tu...pofta mare, intotdeauna....

      Delete
  4. Gogosile tale sunt mai frumoase decat cele de la Jamila,

    ReplyDelete