Friday, February 24, 2012

Simplicity

Stiti ca eu mereu zic: frumos si simplu sau practic si simplu sau simplu si gustos ( cand vine vorba de mancare).
Ei acum o sa intelegeti  de ce e bine sa fie simplu....ca-i Simplicity .
E bine sa te multumesti cu ce ai, dar si mai bine e sa vezi si altceva....adica dupa Burda e bine venita Simplicity.
Sunt foarte bucuroasa ca am in colectia de reviste burda ( numai burda ?!?)..... si o altfel de revista. Dar inainte sa va povestesc despre revista, permiteti-mi sa va spun ca mai bucuroasa sunt ca o am de la o prietena, care in clipa cand a avut-o in mana s-a gandit la mine. Si ce e mai bun decat o prietena??? doar familia....
Am fost bucuroasa cand am primit-o, pentru ca  momentul ala m-a facut sa ma simt.....speciala pentru ea. Revista vine direct din Olanda.
Vazusem revista pe alte bloguri din afara bineinteles, am vazut si site-ul lor unde au sfaturi pentru orice, numai sa le cauti si eram foarte incantata..
Numarul pe care il am eu este de anul acesta, nr.4, dar nu cred ca asta conteaza. Am vazut multe modele Simplicity pe bloguri (va spuneam) si mi-au placut, clasice si care se pot purta oricand si anul asta si anul trecut si peste 2 ani.
Bineinteles ca am vazut si alte tipare Vogue, Colette, Patrones, Ottobre...etc.
Sa incep sa v-o descriu. Am pus doar cateva poze.....


coperta


prima pagina cu cateva modele


clasic, nu?


un model cu variante si asta im place la ea


descrierea pas cu pas a modelului
 Desi pare ca revista are putine modele, de fapt sunt mai multe prin variantele prezentate.
Iar partea cu descrierea modelelor este preferata mea, pentru ca vezi pas cu pas cum ajungi la final, spre deosebire de Burda care isi alegea un model si-l prezenta la sfarsit intr-un curs ilustrat de croitorie. Asa inveti ( poate ) intr-o singura revista sa cosi o maneca , un guler, etc.
Dar in final revin cu ideea ca nu am castigat o revista, ......ci o prietena si cred ca e mai important!
Va imbratisez, cu drag Izi !

4 comments:

  1. Apare numai de 4 ori pe an si este nr 4 pt ca nu au fost decat 3 inainte. La un model cu mai multe variante piesele sunt pt toate variantele. Poti schimba maneca sau gulerul intre ele. Sunt curioasa ce faci din ea..
    Am inteles de la fetele de aici ca modelele sunt mai lejere, ca mai toate tiparele americane. Nu m-as mira sa ajungi pana la urma la concluzia mea ca tot Burda e cea mai buna. Dar vei putea zice ca ai incercat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Zoe, am sa incerc si am sa-ti spun. Oricum e folositoare pentru pasii pe care ii are. Fiind singura o pretuiesc. Bineinteles ca daca vreau ceva nume, tot la colectia de burda apelez, ca-s mai multe modele.

      Delete
  2. S-o folosesti cu spor si sa ne incanti privirea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc , de abia astept !

      Delete