Wednesday, February 15, 2012

Tort de ziua indragostitilor

Nu stiu ce a fost in capul meu sa cred ca pot scapa numai cu pozele tortului inimioara.
Nu a fost intetionat. Dar nu am vrut sa va pun la treaba ieri.........poate de pofta din cauza mea va apucati la nu stiu ce ora tarzie sa stati in bucatarie....stie ea, nu-i asa Marlena???
Zoe sa stii ca la tine m-am gandit si mi-am dat seama ca nu a fost corect din partea mea.
Dar nu am vrut sa ma dau mare ca va dau eu reteta fericirii, (indragostirii) sunt sigura ca fiecare o stie pe a ei.
Gata nu mai zic nimic decat reteta. Dar Zoe sa stii ca e un chec cu forma de tort. Ceva simplu, asa cum imi place mie.

500 g faina, 200 g zahar, 0,5 l apa minerala cu acid, ulei cam o cescuta de cafea, 3 linguri cacao, 1 lingurita bicarbonat de sodiu stins cu lamaie.

Se amesteca totul si cum compozitia e destula puteti face ori 2 checuri, ori intr-o tava patrata de prajituri, ori intr-o forma de tort. Eu l-am facut in forma patrata din care am decupat inima.
Deasupra l-am glazurat cu ciocolata neagra topita in frisca lichida. Si asta e tot.
Destul de des o fac ca pe un chec in care adaug stafide, numai bun de mancat la ceai, cafea si de luat pachetel la scoala.

No comments:

Post a Comment