Sunday, March 4, 2012

Inspiratie vesela

Trebuie sa fiu corecta si sa va arat cel putin un blog al unei nemtoaice care ma inspira pentru hainele de copii. O urmaresc de la finele lui 2010 si niciodata nu m-a dejamagit, vizual vorbind.
Face niste lucruri extraordinare si pe parcurs se vede clar o evolutie a muncii sale. Se numeste Nicole, are si ea 2 copii si munceste, munceste, munceste....
De ce spuneam ca trebuie sa fiu corecta? Pentru ca ne place noua romanilor sa spunem ca numai noi facem, noi dregem. Ei, bine, de asta e bine sa scoatem capul dintre picioare si sa vedem in jurul nostru ca sunt si altii, si as spune ca mai priceputi. Am gasit o intreaga comunitate de fete foarte harnicute in ale lucrului hand-made. Se sprijina, isi dau provocari, au zile in care isi fac pentru ele sau vinerea fac pentru sotii lor. Sunt extraordinare si le invidiez comunitatea. Se sustin, comenteaza una celeilalte .
Bine, ca la fel de corect este ca am gasit si comuniuni de rusoaice, americance sau nordice din Olanda sau Finlanda. Numai ca mie asta mi-a ramas in suflet si o vizitez virtual aproape zilnic, sau cand sunt zile ploioase , uracioase intru in aceasta lume vesela si foarte, foarte colorata. Mor dupa materialele lor, asta e visul oricarei producatoare de scame ca mine,...... noi materiale.....
Ah, si sa nu uit sa recunosc ca datorita lor, a comunitatii lor virtuale, mi-am luat masina de brodat.
Si tot vizitand-o, tot revazand-o, mi-am facut curaj si i-am scris un mail intr-o zi. Bineinteles ca mi-a raspuns imediat si mi-a multumit intr-un mesaj si pe blog.
E extraordinara si imi place, place, place,....................Jang Design.
Daca intrati la ea , intrati intr-o lume vesela, colorata si de acolo, doar timpul va este limita. Navigati cat va tin...degetele.
Va imbratisez, cu drag Izi!

No comments:

Post a Comment