Wednesday, March 21, 2012

Leapsa - cate ceva despre mine

Am primit o provocare de la CCristina , o leapsa (ce-ar rade acum Raisa sa stie ca joc leapsa pe net).
M-a lovit unde ma doare mai tare, caci nu-mi place sa vorbesc despre mine.
Dar e bine, ca trebuie sa completez o fraza inceputa de fete. Multumesc Cristina...

Săptămâna trecuta, cel mai mult am cheltuit pe  ata de brodat, dar o impart cu cumnatica mea.

Daca as castiga maine 10.000 de euro sigur as zbura spre Roma sa-mi vad fratele, nepotii si cumnata. Iar restul, .... care restul dupa ce mergi la Roma???

Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este o reteta de briosa cu suc de rosii .

Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, este sa ma uit la desene animate cu copii, sau filme .

Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca mi-ar comenta Nicole .

Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara o masina coverlock.

 Cand eram copil, visam sa fiu  o creatoare renumita cu un renumit atelier si cu renumiti clienti. 
Acum  sunt renumita pentru pupicurile de noapte buna pe care le dau....

Dintre mere si pere, imi plac   merele mici si rosii


Intre ghiocei si zambile, aleg  ghioceii.

Banii reprezinta pentru mine  o lipsa .

Mai vroiati sa aflati....??? Ne, ne, gata sa dau mai departe altor 5 persoane care mi-as dori sa dezvaluie mai mult ca mine. Acestea sunt : Anca, Ana, Gianina,  Mirela, Valentina.
 Fetelor sunt curioasa ce dezvaluiti si va rog, dati mai departe.

No comments:

Post a Comment