Friday, March 9, 2012

Mucenici umpluti

Reteta asta o folosesc din 2007. Este din practic in bucatarie si noi o adoram.
Din cantitatea asta iesa 12 bucati, poate nu vi se par multi, dar sunt de ajuns.
Pentru aluat aveti nevoie de : 700 g faina, 50 g margarina (eu am pus unt sa stiti), 2 linguri ulei, 100 g zahar, 50 g drojdie, zahar vanilat.  Eu am bagat totul in masina de paine care mi-a framantat 15 minute, apoi am lasat o ora la crescut. Sa stiti ca am trisat putin si am mai adaugat lapte ca sa fie mai pufosi.
Dupa o ora de imparte aluatul in 12 bucati, care se intind subtire cat puteti , mai ales pe lungime ca sa puteti face optul. se pune o umplutura de nuca macinata, amestecata cu zahar si 4 linguri de miere.


Arata cam asa:

 
Se coace cam 30 minute, si apoi....scoateti, lasati la racit,( daca puteti)....si  pofta buna !



Puteti orna deasupra cu miere si nuca, dar nu cred mai incape.
O zi minunata, cu drag Izi ! 

4 comments:

  1. Ma faci pe zi ce trece sa-mi doresc tot mai mult o masina de paine si asta exact pentru framantat... Daca voi cumpara promit sa te anunt!
    Arata foarte bine mucenicii facuti de tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai sa-ti cumperi, stiu prea bine si apoi ai sa te intrebi: de ce am asteptat atat?

      Delete
  2. Mmm, bun! Arata foarte bine. Am facut si noi mucenici dar nu umputi, ci simpli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leo am pus reteta ca e mai altfel....Stii si tu ca e bine sa incercam ceva nou. Merge s-o faci si de zi cu zi, ca niste cornulete.

      Delete