Saturday, April 14, 2012

Oua de paste

Anul asta am avut ceva in minus de facut : oua colorate. Am avut ajutor, dar pana la urma eu am fost ajutorul ei, si ma bucur ca am putut face si poze.
Asa coloram noi ouale in familie de ani buni, cam de cand eram eu mica. In fiecare an ne ies asa de frumoase, atat de colorate, atat de unice, ca nu ne mai saturam si alta metoda.....no thanks
Reteta e usoara: se fierb ouale, se pregateste hartie creponata, cam cat sa infasoare oul de 2 ori, o farfurie in care se pune putin otet, manusi si ....voie buna. Oul fierbinte se scoate din apa, se sterge cu un servetel, apoi se infasoara in hartie, se trece prin otet, apoi se lasa deoparte. Se procedeaza la fel cu toate ouale, dar sa nu le lasati prea mult in hartie, ca se usuca repede si se lipeste de ou. Dupa ce se scot din hartie se sterg cu un servetel imbibat in ulei. E usor dupa cum o dovedesc pozele cu Raisa .



Paste in liniste alaturi de cei dragi!
 Hristos a inviat!

8 comments:

  1. Ce ajutor harnic si frumos ai avut!Paste Fericit!Adevarat a inviat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da m-am scos la oua, cum te-ai scos tu la cozonac.

      Delete
    2. Ce fetita frumoasa ai,si harnicuta!!
      Fie ca lumina Sfintelor Sarbatori sa va aduca pace si liniste in casa si in suflet!!Hristos a inviat!!

      Delete
    3. Adevarat a inviat!

      Delete
  2. Super cute photos girl! Easter egg coloring use ot be one of my favorites :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for watching me...!

      Delete
  3. ce vopsea folosesti? Eu si acium plang dupa Gallus, care imi dadea niste oua rosii-rosii. Am incercat cu pastilute nemtesti, si am avut oua roz inchis. Am renuntat sa vopsesc din disperare.
    Poza cu Raisa este extraordinar de frumoasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoe noi folosim hartie creponata. Multumesc pentru complimente!

      Delete