Sunday, April 22, 2012

Rochita pentru fetita si camasa pentru baiat

Le-am facut copiilor hainute noi pentru paste, dar timpul asta e dusmanul meu numarul 1. Uneori il inving, dar acum de paste nu am reusit sa postez noile haine ale copiilor.
Rochita este din raiat, un raiat din care am lucrat pantaloni pentru amandoi si am imbogatit-o cu cateva broderii de primavara, flori, fluturi si fetita vesela.
Camasa e facuta cu toate detaliile pentru o camasa barbateasca, dar am sa revin cu poze.
Va las in compania pozelor, care spun mai multe decat as vrea eu.
























Cu drag Izi!


10 comments:

  1. Frumoase,ai facut si broderii ceea ce pentru mine e ceva de vis,deocamdata...sa le poarte sanatosi!Bravo!Sa ai spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca se pot face si alte infrumusetari pe haine, un desen cusut de exemplu. Multumesc, spor si tie.

      Delete
  2. Ce frumos i-ai asortat.Broderiile sunt tare frumoase.Felicitari!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da am tinut sa-i asortez, multumesc.

      Delete
  3. Anonymous12:07 PM

    F.frumoase broderiile,pacat ca nu am si eu fetita sa-i fac broderii cu floricele ,sunt asa frumoase...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i nimic le faci la baieti masinute, animale....etc

      Delete
  4. Foarte frumoasa rochita, nu inteleg din poze, doar in fata are ata elastica? La camasa astept poze detaliate, arata foooarte bine, nu am facut nici o camasa si m-ar ajuta un mic tutorial, ma intereeaza la butoniere/nasturi si la guler stei, pasii pe care i-ai parcus, intarituri, etc, daca ai timp si poze

    sa le poarte sanatosi ai niste copii foarte reusiti, felicitari!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Elly, doar in fata are ca sa-i mai iau din largime, ca-i slabuta. La camasa am sa arat detalii la maneca si butoniere, dar tutorial nu am acum, imi pare rau e destul de greu sa te tot opresti sa faci poze, recunosc, de aceea jos palaria pentru cei care fac.

      Delete