Tuesday, May 15, 2012

Briose cu suc de rosii

Am o reteta buna, buna si rapida.
Cantitatile erau initial la cana, dar eu cu timpul le-am cantarit si le-am amestecat, cana cu gramaje.
Va alegeti masura o cana si o folositi pentru toate ingredientele. Eu am folosit o cana mai mare, are cam 300 ml.
2 cani faina - 340 g , 1 cana zahar (eu intotdeauna pun mai putin zahar, la toate retele, adica), 1 cana suc de rosii (daca nu suntem in sezon folositi bulion diluat, eu am avut nu va mirati, facut de mine)  , 1/2 cana ulei (eu si din asta pun mai putin), 2 linguri cacao, 1 lingurita bicarbonat, facultativ nuci si stafide si putina sare. Azi am pus numai stafide.
Am dizolvat bicarbonatul in sucul de rosii, vedeti ca se umfla si da afara din cana, deci turnati-l in vasul in care amestecati totul. Apoi se adauga faina, zaharul, cacao si uleiul. Consistenta sa nu fie prea moale.
Eu am forme de briose, ca sa se poata portiona mai usor pentru pachetul de gradinita, respectiv scoala.




Pofta mare! O zi buna, cu drag Izi!

3 comments:

  1. Arata tare bine,dar eu sunt curioasa ce gust au,de la sucul de rosii.
    E a doua reteta care o citesc zilele astea cu suc de rosii:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu numai ca arata, dar e super delicioasa. Incerc-o si eu voi incerca turta dulce a ta.

      Delete
    2. Ma provoci nu:)))...am sa o fac dar nu azi,poate maine:)

      Delete