Thursday, May 10, 2012

Flori de vara si cer albastru

A venit deja vara. Continui seria de lenjerii. Asta e pentru mine...mai am timp si pentru mine???
Imi place combinatia asta de simplu cu colorat si o folosesc in continuare.
Materialul este de la Marlena (multumesc , pupici). Este luat de la Ikea Italia, cel colorat, iar cel albastru infinit este de la noi din Romania, dar si el este cine stie de unde adus.
Perna o fac cu margini de 3 sau 4 cm si o inchei in fermoar la metru,  sa nu iasa deloc colturile pernei.







Schimbati lenjeria daca are deja cateva sezoane, ca sa nu zic ani...miroase mai bine in casa.
Cu drag Izi.



6 comments:

  1. Foarte frumoasa,nu stiam ca la ikea au asa materiale frumoase.
    Eu nu am pus niciodata fermoar la lenjerie:)dar imi place:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu folosesc de curand fermoar la metru care e finut, l-am ascuns in cusatura si nu deranjeaza.

      Delete
  2. Ce feerie de culori ai in pat! Trebuie sa te simti ca intr-un camp cu flori. E foarte frumoasa lenjeria. Felicitari! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma simt bine, miroase a nou.

      Delete
  3. Wow,ce colorata e!Foarte faina!Si eu am de facut o fata de pernita si vreau sa-i pun fermoar dar am unul mai mic decat perna,sa vad cum il pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu l-am pus de la cap la coada, am cusut putin marginile, cat sa poata intra perna.

      Delete