Saturday, May 12, 2012

Soarele meu....Raisa

I-am facut fetitei mele un set de vara dintr-un tricou reciclat pentru ca ii place mult galbenul si se asorta perfect cu materialul imprint camuflaj pe galben.
Am folosit tot , tot de la tricou, mi-au ramas doar gulerul si marginile de la maneci.
Pantalonul e din ultimul numar Burda, desi nu-i mare lucru la tipar. Are buzunare, v-am pus un detaliu cu buzunarele.
La brodat am folosit insertie de hartie primita de la Elena...(multumesc Elena).
Se desprinde mai usor si cred ca se brodeaza si mai bine. Nu prea stiu sa fac comparatie, caci e prima data cand brodez bumbac.
Mi-a fost teama sa fac direct pe bluza sa nu se intepe prea mult .
Sepcuta nu-i din set, dar e de vara, nu am mai captusit-o. E colorata, vesela si are un model mai interesant, rasucit.
Alte detalii .......pozele ajuta intotdeauna.






















Cam atat, cu drag, Izi!

4 comments:

  1. Ce mult imi place,tiparul de la tricou e tot din burda?Imi place mult si culoarea,iar de reciclat...esti maestra de acum:))
    Mie mi s-a stricat masina:(trebuie sa vad problema,mi s-a rupr un ac l-am schimbat si dupa nu a mai mers,sare cusatura si nu imi face bucla aia dedesupt sa prinda atata din suveica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anca imi pare rau ca nu-ti merge masina. Nu cred sa aiba ceva dificil de reparat, doar trebuie s-o cureti, poate a intrat ata la suveica cand s-a rupt acul. Tricoul este dupa altul de-al ei.

      Delete
  2. mama,mama!Ce frumuseti mai faci si tu!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:21 PM

    Complimenti!
    Si mie i-mi place galbenul...
    Esti talentata,tine-o tot asa..!

    ReplyDelete