Thursday, June 7, 2012

Bluzita sau rochita

Am facut ieri aceasta bluzita pentru fetite si vreau sa va arat cat de usor se face.
Puteti s-o faceti si sub forma de rochita.


Fata e ca un trapez usor rotunjit spre mijloc, iar spatele e mai drept. Dar puteti sa-l faceti si dreptunghi 25cm x 23 cm.
Mai intai uniti volanul de jos prin cusaturi laterale. La fel procedati si cu partea de sus, uniti fata cu spatele.
Apoi surfilati marginile la overlock cu cusatura tip surje asa: bretelele, marginea de sus a topului si ambele margini ale volanului, daca vreti sa-l coaseti pe dinafara.


Apoi cu ata elastica coaseti pe bretelele 3 cusaturi la distanta de 5-7 mm, iar topul se coase incepand de sus , cate 10 randuri la distanta de 10 mm. Pentru a coase cu ata elastica masina se regleaza cu pasul cel mai mare si o tensiune ,mai slaba decat de obicei. Oricum faceti o proba sa vedeti cum coase.

 Incretiti volanul la dimensiunea topului si il coaseti pe deasupra. Adaugati si bretelele cam la 9 cm fata de partea laterala. Si topul este gata.
Daca o vreti rochita mariti dimensiunea topului si a volanului cat doriti la fie de lunga.




 Spor la treaba,.... puteti sa-l faceti si pentru voi, nu numai pentru copii.
Cu drag, Izi!

9 comments:

  1. Este foarte-foarte frumoasa. Bravo! Sa o poarte cu placere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine a venit la mine! Multumesc pentru incurajari.

      Delete
  2. Brilianta esti! E una din cele mai frumoase chestii pe care le-ai facut. Imi place foarte, foarte mult. Si imi place ca explici ce ai facut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Zoe! Si Raisei ii place mult de tot si de aceea vrea si pantaloni. Deci urmeaza...Recunosc ca imi place sa citesc tutoriale si ma inclin in fata celor care fac. Iti ia destul de mult timp.

      Delete
  3. Ma uit cu atata placere la pozele astea... Sunt foarte curioasa cum vor iesi pantalonii. Cand pui poza pune si mutrisoara Raisei, ca-i frumusic foc.
    Ce fel de ata folosesti la surfilat? Pare matase.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca pantalonii sunt gata, dar pozele nu...Iar cu Raisa nu am, ca nu vrea mereu sa stea la pozat.
      Ata e din aceea sintetica si pufoasa, de aceea straluceste. E mai subtire si numai buna de folosit pentru surje.

      Delete
  4. Anonymous1:27 PM

    I-mi place mult bluzita,e foarte reusita!
    I-mi aminteste de rochita mea preferata din copilarie ...avea acelasi model dar o alta culoare

    ReplyDelete
  5. Tare draguta si pantalonii deasemeni,multumim de tutorial...

    ReplyDelete