Monday, June 4, 2012

Mc chicken... de casa

Se numesc asa pentru ca acum multi ani cand m-am apucat sa-i fac, trebuia sa-i spun ceva copilului ca seamana cu acelea de la restaurantul cu pricina, dar sunt mult mai buni.
Reteta e simpla : piept de de pui sau mai nou noi folosim curcan...Se taie cubulete, se dau prin ou batut cu putina faina, apoi prin amestec de pesmet cu condimentele preferate. Eu am folosit boia iute, boia dulce, piper, cimbru si busuioc. Am avut in casa si fulgi pe porumb, i-am macinat si i-am adaugat amestecului.  Uneori le mai fac astfel: le dau intai prin pesmet , apoi prin ou batut, apoi din nou prin pesmet, iar rezultatul este o coaja mai groasa.
Dintotdeauna le-am facut prajite in ulei. Par o bomba calorica, dar decat sa  mergeti in oras, mai bine acasa, unde stiti ca uleiul e de unica folosinta.
Acum luandu-ma dupa reclama la maggi crocant la cuptor, le-am pus si eu la cuptor si au iesit extraordinare.
Eu am folosit ca secret si un vas de apa in cuptor.








Rezultatul e varianta mai ...light...a celor prajite.
Pofta buna! Cu drag, Izi!


4 comments:

  1. Esti o gospodina si o mama desavarsita. De fiecare data cand ma uit pe retetele tale ma minunez de cat sunt de bune si de simple, de fapt. Mancarea buna nu trebuie sa fie foarte complicata. Inima mi-a ramas insa la gogosi, la care ma uit din cand in cand.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Zoe pentru laude....Sper ca la reteta de gogosi, nu doar te uiti, ci si o faci.

      Delete
  2. Foarte bine arata...chiar zilele trecute am facut si eu,mi-au placut,doar ca le-am ars un pic,cred ca daca as fi pus si eu apa nu se intampla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca faci si tu reteta. cred ca si eu uneori ii rumenesc din simplu motiv ca nu sunt sigura ca sunt gata. Pofta buna!

      Delete