Sunday, June 17, 2012

Pizza de casa

Am facut pizza la masa de pranz ..... spre bucuria copiilor.
Aluatul meu este cel de paine . Cantitatea este jumatate din cea de paine.

  • 300 g faina
  • 150 ml apa
  • 13 g drojdie
  • 1 lingura ulei de masline si putina sare
Se framanta aluatul la masina (cred ca v-ati obisnuit deja cu masina de paine), iar in acest timp se pregatesc ingredientele celelalte.
Eu dupa ce am pus aluatul in tava unsa cu unt, intind un sos facut din bulion de rosii pe care-l diluez cu putina apa, ulei de masline, mai adaug sare si putin zahar.
Peste blat pun ce le place copiilor, cateva ciuperci calite, carnati afumati pentru un gust deosebit, sunca presata de pui, sau orice altceva de pui.


Apoi adaug un ou batut si un amestec de branza de capra, oi , vaca si cascaval. Oricum ce este prin casa, dar e bine sa fie amestecate cateva sortimente.


Dupa ce am presarat cimbru, adaug feliute de rosii....



se da la cuptor timp de 20 minute...si apoi apare o pizza delicoasa....





Pofta buna! Cu drag , Izi!

No comments:

Post a Comment