Thursday, July 12, 2012

Cine, cine....e albastru cu buline?

Se potrivesc versurile si la albastrul meu, nu-i asa?
Raspunsul e : o fustita pentru a mea fetita.
Fustita nu are cine stie ce model, nici nu-i trebuie , ca-i atat de imbulinata..... m-am scos repede.
Am sa va arat cum am incretit volanasul, asta pentru cine are piciorus special de incretire la masina de surfilat.
Operatia se face deodata surfilat + incretit. Setarile masinii sunt acestea din fotografie, in rest e o cusatura normala de surfilat. Eu am surfilat cu un singur ac, dar se poate si cu amandoua.




Materialul care  se vrea incretit se pune sub talpita cu fata materialului in sus, iar cel  care ramane neincretit se pune in fanta talpitei cu dosul materialului. Deci dos cu fata. Cand incepem coaserea, volanul, cel de incretit adica, se lasa lejer in mana, ca sa poata fi tras de catre cusatura si incretit. Se increteste cat ii dam voie.
 Asa iesa.


Nu pare foarte cret, dar e destul.........
Si restul fustitei

Noua ne-a placut materialul, chiar daca nu-i bumbac. Merge de o vara.
O zi buna, cu drag Izi!

6 comments:

  1. Faina!S-o poarte sanatoasa!
    Si pentru cine n-are masina de surfilat sau piciorus special?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gianina, daca nu ai piciorus sau nici masina de surfilat, nu-i nimic faci in stilul clasic, incretesti la masina de cusut la pasul cel mai mare, apoi o cosi de fusta si surfilezi zig-zag. Daca nu ai nici zig-zag, atunci o lasi asa , ca nu se vede.

      Delete
  2. Esti nemaipomenit de inventiva. Materialul e superb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Zoe, esti foarte draguta ca de obicei.

      Delete
  3. Fustita este foarte frumoasa si vesela, asa ca manechinul care o va purta.

    ReplyDelete
  4. Imi place rochita bleu dar gandul imi zboara iar la rochita rooooz!
    Spor si inspiratie!

    ReplyDelete