Sunday, July 22, 2012

Crazy ruffles.......volane innebunite

Nu va grabiti cu criticile despre titlul meu. Le-am spus innebunite, ca asa apar pe fusta. Au luat-o razna in toate directiile. Si materialul ce-i drept e, ba cret, ba drept. Eu un material ieftin, la care mai mult ma costa sa-l cos (curentul).  Dar pus gramada, mi-a placut cand l-am cumparat si am spus ca neaparat trebuie sa fac din el ceva cu volane sau incretit.
Modelul fustei este din Burda 6-2004 (bun an si asta). Modelul este ciudat cu multe taieturi, cum imi place sa fac din cand in cand, cand ma plictisesc de simplu. Imi place sa fac puzzel-uri si fusta asta se inscrie in aceasta categorie.
Modelul este cu fermoar, dar mi s-a parut aiurea sa pui fermoar unei fuste din voal, asa ca am facut-o pe elastic. Altceva??? Nu-mi dau seama ce v-as mai explica, va las sa vedeti modelul taiat, ca trebuia sa va arat cum arata puzzle-ul de fusta.








V-am ametit din nou, dar nu cu dungi, ci cu volane, care incep intr-o parte si se termina in alta parte, in alta directie.
O zi buna, cu drag, Izi!



5 comments:

  1. Este foarte frumoasa fusta! Imi place chiar si mie modelul si l-as purta! Sa o porti cu placere!

    ReplyDelete
  2. Multumesc Geany, ti-ai facut timp pana la urma, la cat de ocupata esti. Fa-ti si tu modelul, pentru tine nu e greu.

    ReplyDelete
  3. Frumoasa fusta, are un design interesant.

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:58 PM

    Foarte frumoasa fusta! Iar rochia neagra cu flori roz, postata in iunie, e superba! E croita pe bie?
    Vio

    ReplyDelete
  5. Ma bucur ca-ti plac. Da fusta e pe bie, de asta se aseaza asa. Dar si materialul trebuie sa fie un pic sifonat pentru un aspect mai frumos. Si foarte subtire trebuie sa fie.

    ReplyDelete