Wednesday, July 18, 2012

Dungi oblice....si rochie





Este vorba despre mine si despre o rochie pe care o am in cap de vara trecuta.
Modelul nu are multe taieturi, dar eu zic ca sunt de efect.
Rochia este din burda 7-2002. Nu radeti de an, caci am niste numere bune din anul ala si chiar din apropiere.
In modelul indicat materialul era pe bie croit, dar dungile mele erau deja oblice, asa ca l-am taiat pe drept.
Pozele spun totul.



















Ati ametiti de la dungi?? Nu cred,..... ca sunt dulci!
Cu drag , Izi!


3 comments:

  1. WOW! Ce poze! Ce rochie! Cate complimente mai vrei sa culegi de la mine?!? Trebuie sa ma repet ca un papagal: lucrezi din ce in ce mai frumos!

    ReplyDelete
  2. Multuuuuumesc Zoe, chiar credeam ca ai sa ma certi ca am bruiat pozele. Dar nu-i asa ca nu le-am stricat? C

    ReplyDelete
  3. Este fumoasa si iti vine foarte bine! Felicitari, ma bucur ca ai decis sa pozezi pe tine si nu doar pe manechin sau umeras! Esti fotogenica (daar cam serioasa)!

    ReplyDelete