Wednesday, August 15, 2012

Costum de plaja

Vara nu s-a terminat, noi abia plecam in vacanta,  uraaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Am gasit un material extra pentru costum de baie si demult imi doream sa-mi fac unul.
Am ales sa-mi fac un top pentru ca nu vreau sa ma bronzez, oricum nu stam prea mult la soare si pentru orice eventualitate am cu ce ma schimba.
Imi place ca pot sa-mi fac orice imi trece prin cap....
Topul e super si-l pot purta si ziua fara sa-mi fac nici o grija ca nu sunt imbracata potrivit.





Vacanta placuta tuturor si ne vedem dupa ....! Va imbratiseaza, cu drag, Izi!



4 comments:

  1. Superb,imi place foarte mult materialul...Sa aveti o vacanta frumoasa!!!

    ReplyDelete
  2. Eu gasesc ca ti-a iesit foarte, foarte bine... Cred ca ai putea sa tai 1 cm din tipar de la jumatatea piciorului la spate, mergand pierdut spre partea dintre picioare. Mi se pare o idee prea larg pentru tine.
    Dar asta este numai un detaliu fara importanta. Iti dau si acum 10 cu coronita. Esti un talent in croitorie.

    ReplyDelete
  3. Thank you so much:-)

    ReplyDelete
  4. that looks so great! well done!

    ReplyDelete