Monday, August 6, 2012

Reciclare

Dintr-un tricou am reusit sa fac un top cu spatele gol, pentru zilele astea toride .
Modelul este din burda 7-2005, 2 marimi mai mari decat ne trebuia, dar m-am descurcat....
Mai mult m-am jucat cu materialul, caci se stie ca daca nu ai experienta cu materialul, e mai greu, de aceea incerc sa ma obisnuiesc cu bumbacul, pentru atunci cand il voi gasi. (bine el se gaseste pe site-urile din alte tari, mai putin la noi.)





Trebuie sa-i multumesc  Zoei pentru informatiile despre cusatura asta fagure care merge perfect pe materialele elastice.
Am vazut explicatiile si pe un blog nemtesc (bineinteles, unde ma uit eu cel mai mult), care pusese o poza din revista Ottobre, unde iti explicau ce cusaturi sa folosesti, daca nu ai coverlock.
O zi buna si inspiratie continua! Cu drag, Izi!




2 comments:

  1. Inimioara inveseleste topul si ii da o pata de culoare. Foarte frumos!

    ReplyDelete
  2. If you like fashion you can see a my blog! But if you really like it then can follow any responses to watch for him!)

    ReplyDelete