Thursday, November 8, 2012

Costum din raiat

Dintr-un ultim rest de material de raiat din care am mai facut cate ceva rochita,  mi-am facut si mie din Simplicity varianta italiana aici poza o fusta.
Ca s-o asortez cu ceva din acelasi tip de material, dar mai bun, in sensul ca nu a plouat cu resturi de raiat ca din cel de fusta, mi-am facut si o camasa, simpla, fara prea multe taieturi.
Mie personal imi place mai mult camasa , e mai moale si primitor materialul.
Dar impreuna fac un set bunisor.
 Stiu ca sunt saraca in explicatii, dar eu nu am intampinat probleme deosebite si nu stiu ce as putea adauga.
Mi-ar placea ca Zoe sa-mi scrie textul, caci e asa de rabdatoare si foarte, foarte explicita.
Eu am invatat multe si din poze,  ma uit si-mi imaginez eu cum as face si uneori nu am nevoie de cuvinte.
Fusta are cusatura decorativa, eu o folosesc des ca se fixeaza mai bine imbinarile. Si prea era simpla ...apoi tivul l-am surfilat in 3 ate si l-am lasat asa, acum se poarta cusaturile la vedere.










O zi buna va doresc, cu drag Izi!

17 comments:

  1. sehr schön diese Kombination,toll gamacht;))LG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke, ich bin froh, dass ich folgen.

      Delete
  2. Foarte frumoasa,imi place cum iti sta cu ele impreuna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ancuta iti multumesc mult ca ma urmaresti!

      Delete
  3. Felicitari pentru costum! E foarte frumos. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doamna mea, mor dupa postarile pline de haz, multumesc ca ai trecut si pe la mine.

      Delete
  4. Bravo!Sa le porti sanatoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Gianina pentru urare!

      Delete
  5. In primul rand ca arati ca un manechin.
    In al doilea rand ca esti cam (PREA!!!) scumpa la explicatii. Eu de exemplu ma intreb cum ai finisat cusaturile la fusta, care se vad pe fata. Ai folosit un punct decorativ sau ai folosit masina de surfilat (flatlocking)? Nu vad ca-s chioara.
    Poate adaugi in text la postare pe blog, ca doar nu sunt eu singura care isi pune astfel de intrebari.
    Iti stau superb si sunt de mare gust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoe am adaugat ceva despre fusta. Flatlocking-ul ala nu-mi prea iesa, nu l-am exersat destul.

      Delete
    2. Pai flatlock este cel mai simplu, mult mai simplu decat ce faci tu! Daca stiu si eu sa-l fac, iti dai seama...!?!
      Asa, draguto, bine ai facut ca ai adaugat informatii despre cusaturile de pe fusta si finisare. Interesant. In plus cusaturile decorative iti tin tivurile plate si iau din grosime. Inventiva mai esti (zis cu admiratie).

      Delete
  6. Anonymous11:06 PM

    Bine Lucrat! Felicitari!
    Esti talentata,se vede iar culorile se imbina perfect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, lasati, lasati....stim cu cine stam de vorba, si tu esti avansata. Pupici

      Delete
    2. De cine zici? Sunt curioasa... ca tot romanul.

      Delete
    3. E Marlena cumnata mea.

      Delete
    4. Ea nu e obiectiva. Eu sunt!!!...-:)!!!

      Delete
  7. Eu nu mai apuc sa-mi dau cu parerea pe nicaieri... Draga Iza, nu doar ca lucrezi impecabil, dar si migalesti la poze de ne zapacesti de cap :)) adica, daca ne uitam in fuga si nu citim credem ca-s poze din reviste... Hi hi, trebuie sa fiu eu carcotasa, altfel nu-s eu :D Iti vin perfect si cred ca esti invidiata la servici, altii platesc bani grei sa se imbrace asa frumos!

    ReplyDelete