Thursday, December 13, 2012

Pantaloni pentru fete

Cum fata creste, creste, ceea ce  e bine, mereu nu are hainute potrivite.
I-am facut un pantalon simplu croit, cu fermoar intr-o parte.
Croiala i-a placut, mai am comanda pentru unul. Tiparul e dintr-o burda mai veche.12-2003.
Pentru ca materialul este cam subtire, l-am captusit cu un fel de bumbac, cam sinteticos, dar s-a potrivit pantalonului.
Materialul folosit la captuseala, e de la Timisoara, cumparat online, in incercarea mea de a gasi jerseuri pentru tricouri. Nu mi-a reusit.



O zi buna, cu drag Izi!

6 comments:

  1. Foarte faini pantalonasii. Imi place culoarea si nasturelul dintr-o parte. :) Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si ei tot incheiatul intr-o parte i-a placut!

      Delete
  2. Si mie imi plac pantalonii si mor dupa mov!Jerseuri bune si diverse gasesti in complexul Dragonul Rosu,dar nu stiu daca au si magazine online.Daca vrei ,cand ajung pe acolo ma ineresez si iti dau detalii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma intereseaza materialele tip jerse pentru tricouri copii. Astept idei.

      Delete
  3. Foarte profi pantalonii. Imi place mult cum lucrezi. Felicitari!

    ReplyDelete
  4. Esti foarte priceputa. Se vede ca pui multa pasiune si dragoste in ceea ce faci.

    ReplyDelete