Saturday, January 26, 2013

Maieu si chilotei fetita

De multa vreme trebuiau facuti, cam de cand am facut si costumul de baie.
Sunt pe lista cu....things to do...
Dar e greu sa gasesc materialul potrivit, bumbac cu putin elastan.
Am gasit ceva, nu chiar ce vroiam, dar .....am taiat totusi.
Pentru tipar am folosit un maieu si chilot din dotare de la fata.
Maieul l-am facut doar cu o taietura intr-o parte, ca sa aiba cat mai putine cusaturi sa nu deranjeze.






Urmeaza mai multe culori si apoi urmez eu...
Cu drag, Izi!

4 comments:

  1. Felicitari!!!ce bie ti-a iesit...foare frumos!!!

    ReplyDelete
  2. Imi place ,imi place!felicitari!

    ReplyDelete
  3. Multumesc fetelor, dar mai merge imbunatatit. Cu fiecare cusatura invatam ceva, ...si inca ceva.

    ReplyDelete
  4. Bravo tie! Frumoase ti-au mai iesit si imi place culoarea mult de tot. Unde ai gasit materialul asta?

    ReplyDelete