Tuesday, February 5, 2013

Boutique .....carte nu revista

E imensa, e plina de idei, de modele, cam 80 scrie pe revista.



De fapt e un numar special, care cuprinde 2 numere: nr.1 ianuarie 2012 si nr. 2-3 februarie 2012.



Nici nu conteaza ce numar e, e super, e super, are modele si pentru copii.



Are si cateva retete, desigur in italiana, dar cu putina italiana pe care o stiu tot din reviste cu ricete , ma descurc, iar la nevoie nu ducem lipsa de italieni, caci revista este de la Marlena din Italia, pe care o iubesc si i-o declar si online. Multumesc mult pentru cadou, este super, e mult mai bun ca cel de la mos craciun, care a constatat si Raisa ca in fiecare an imi aduce Burda (hai ca am deviat).
Cateva imagini din revista.......








Marimile sunt de la 38 si pana la 48, iar modele pentru copii sunt de la varsta de 5 si pana la 12 ani. dar nu fiecare model in parte, ci fiecare model are doar 4 marimi incluse: 5-8 sau 6-9 sau 9-12.
Nu ma plictisesc niciodata de reviste.
Grazie Marlena!
O zi frumoasa, eu ma duc la documentare!
Cu drag, Izi!

6 comments:

  1. Anonymous12:47 AM

    Daruiesc cu placere draga mea ,ma bucura faptul ca revista este pe placul tau;la fel ca si tine nu ma satur de reviste ..in fiecare decoperim ceva nou..si eu te iubesc si admir toate creatiile tale lucrate cu acuratete se observa ca esti o perfectionista curezi cu atentie orice detaliu.
    Felicitari!
    Chiar daca distanta nu ne permite sa fim aproape gandurile si interesele pe care le avem in comun ne unesc...
    Numai bine!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, multumesc, multumesc......

    ReplyDelete
  3. de unde se mai cumpara revista ? eu am o colectie mare dar n-am mai gasit-o de cativa ani buni mi-o aduceam din italia dar si acolo nu apare in toate regiunile

    ReplyDelete
  4. Am scris in postare. Si eu tot din Italia o am.

    ReplyDelete
  5. nu stiu din ce oras esti dar cauta firma inmedio care distribuie revista , dar la un pret cam piperat am cumparat-o asta seara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut-o si eu, dar nu doresc s-o mai achizitionez.

      Delete