Sunday, December 14, 2014

Pudelul din balon si vesta cocolino

 Ne jucam cu baloane, cu materiale,...... cu telefonul am facut postarea, parca am fi la inceput.
Si chiar suntem. De cat timp nu am mai postat, am uitat tot si asta ma enerveaza mereu, timpul pe care-l irosesc cautand sa fac poze mai frumoase sau tot felul de rectificari, in loc sa ma uit dupa materiale, tipare....forme si culori.
Vesta cocolino este simpla, calduroasa si captusita cu bumbac.
Nu e mare inginerie, dar e practica cum imi place mie sa spun, si totul sa fie util.


O zi frumoasa!










3 comments:

  1. Arata foarte bine vesta. De ce se numeste Cocolino? Pantalonii tot tu i-ai facut? Sunt de bumbac? O gramada de intrebari. Bine ai revenit pe blog!

    ReplyDelete
  2. Cocolino e si capotzelul meeu de casa pe care-l iubesc! Daca apuc sa-l iau pe mine nu mai vreau sa-l dau jos :))

    Ce frumoasa e Raisa! :*

    ReplyDelete
  3. Multumim Geany, te mai astept draga mea pe aici.

    ReplyDelete