Monday, December 22, 2014

Cadou de la mos....Anca

ANCA  este mosul meu de anul acesta. Si a venit chiar cand trebuia, numai cand mosul stie.
Eram in tren draga mea, cand am aflat ca am un colet de ridicat. Si cum nu am tehnologie portabila, am inceput sa ma gandesc de unde poate fi. Cand mi-a zis ca numele e ANCA si numele localitatii, eu zic ca am facut legatura imediat. Nu am avut acces la net si nici timp in ultimele 2 zile, asa nu aveam de unde sa stiu ca tu ai postat deja lucrarile tale.
Coronita este minunata, este pe gustul meu si iti multumesc pentru asta. Iar felicitarea imi place si mai mult, pentru ca si fetei mele ii place sa faca quilling si multe alte lucruri.
Multumesc mult pentru surpriza. Esti minunata si iti doresc tie si familie tale multa sanatate si numai bucurii!


 O zi frumoasa va doresc si voua cum am avut eu de dimineata!

No comments:

Post a Comment