Saturday, December 13, 2014

Special pentru Zoe

Ii raspund lui Zoe http://sewingzoe.blogspot.ro/ , care doreste reteta mea de gogosi.
 Eu sunt vizibila de o bucata de vreme draga mea, si deci ai acces la gogoselele mele. Dar tin sa-ti spun ca intre timp am schimbat retea cu una mai buna. Am luat-o de aici http://www.jamilacuisine.ro/beignets-gogosi-frantuzesti-reteta-video/. 
Sigur iti va placea si reteta si explicatiile doamnei, care sunt excelente, video. Am preluat multe retete de acolo, din cele clasice chiar, pentru ca imi place foarte mult stilul simplu in care explica si rezultatul impecabil pe care il am cu retetele ei. 
Despre gogosi ce sa-ti spun, decat ca sunt frantuzesti, sunt moi, pufoase si se fac la fel de usor cu ajutorul fetei mele, desigur.
Ti-am raspuns si pe blogul tau si pe mail, dar ti-ai schimbat adresa. Te rog sa ma contactezi pe acelasi mail al meu, caci te astept cu amanunte .
Imi plac mult postarile tale din ultimele zile, cele despre materiale si tipare pentru copii, cu care eu ma confrunt de ani de zile, caci noi nu avem magazine specializate . Nimeni nu e interesat de asa ceva, doar pasionatii .
Despre tipare ce sa-ti mai spun....decat ca vad zilnic nemtoaice, filandeze, olandeze si rusoaice facand dupa tiparele Ottobre.
Sincer mi-ai facut pofta de postat din nou si cred ca ma voi intoarce la blog din nou datorita tie.

1 comment:

  1. Abia acum am citit. Din nefericire nu mai am yahoo mess, care nu mai e compatibil cu ultimul sistem Mac. Te caut, cand voi avea un moment de ragaz. Imi pare f bine ca ai revenit pe blog.

    ReplyDelete