Monday, December 15, 2014

Vesta cocolino

Ce mult ma bucur Zoe ca mi-ai raspuns. Semn ca nu te-ai suparat pe mine.
...si acum sa-ti raspund la intrebari, caci nu puteam s-o fac doar la comentarii.
Materialul l-am poreclit noi cocolino, dupa ursuletul din reclama la detergentul respectiv. E moale si pufos si tine cald, cald la copilasi si la adultii mai frigurosi.
De fapt am dat o cautare pe net in Romania si vad ca asa il numeste toata lumea care vrea sa-si vanda produsele, ca sa stie toti despre ce e vorba.
E un fel de fleece wellness, am gasit acolo pe site-ul unde iti place tie sa cumperi materiale pentru copii. Ce-i drept si mie mi-a placut si preturile intradevar sunt mici, dar costul de livrare in Romania ar fi 25 euro. 
Uite un detaliu la vesta, ieri a fost un test de postare, cu telefonul si nici nu a vrut fiica-mea sa-mi dea vesta la pozat. 
duminica dimineata, somnorosi si in pijamale....

Pantalonii nu i-am facut eu, dar doar pentru ca nu am material asa in patratele. E pijama, cred ca ti-ai dat seama. 
Voi posta si eu pijamalele facute de mine si pe care fiica-mea le prefera. De fapt, incet, incet, prefera tot ce fac. 
Postarile tale din ultima luna mi-au dat imbold si mie, mai ales ca sunt comune si te inteleg perfect in legatura cu materialele folosite si tiparele pentru copii.
Tot din burda am luat si eu tiparul de pijama. De fapt stii ca la noi in tara alte reviste cu tipare pentru copii nu sunt.
Iar despre gogosele iti spun ca preferam reteta noua. Diferenta intre ele este ca se usuca mai repede primele (asta daca raman), iar cealalta reteta le pastreaza mai moi. Merita sa incerci. 
O zi frumoasa sa aveti!

1 comment: