Tuesday, January 27, 2015

Burda pentru copii

Din burda 12-2014 am facut acest model 146 .
Am folosit materiale de prin " camara", adica nu am cumparat ceva special.
In revista se recomanda un material mai batos, dar eu am folosit unul cu paiete si cred ca efectul a ajuns.
Nu am intampinat greutati la model. E unul usor si poate fi folosit pe toate tipurile de material dupa cum se vede ca au facut si rusoaicele.
Sunt innebunita dupa rusoaice, bineinteles dupa ceea ce fac. Am deja cateva pe care le urmaresc si credeti-ma ca nu stiu o boaba ruseste, iar google translate lasa mult de dorit, dar pozele ma ajuta foarte mult.
Am invatat foarte mult de la ele caci fac foarte multe lucruri : de la lenjerie de fete si baieti, pana la geci de iarna grea cum e la ei.  Hai ca am deviat de la subiect, dar rusoaicele vor fi cat de curand subiectul unei postari.




O zi frumoasa va doresc si spor in toate!



No comments:

Post a Comment