Friday, February 6, 2015

Accesorii Cover Pro - tape binder (I)

In sfarsit ....au sosit....nu credeam ca o sa am accesorii pentru masina Cover.
Am cautat mult pe tot netul informatii despre cover de vreo 2-3 ani, nici nu mai stiu, dar incercati si voi si veti vedea cat de putine informatii sunt, iar in romaneste deloc. Primele informatii le-am gasit la nordici. Foarte bune de altfel, greu cu traducerea , deci pozele au fost salvatoare. De fapt numai din poze am putut invata, caci mai recent am dat peste rusoaice si credeti-ma ca ele m-au salvat.
Am gasit intr-o zi o postare la o rusoaica (nu-i pot da adresa ca a blocat blogul) in care arata un pachet micut si linkul de unde a cumparat. Atat mi-a trebuit, am intrat pe adresa indicata si m-am gandit ca daca a sosit pachetul in Rusia, atunci site-ul e sigur si va sosi la mine. 
Asta desigur dupa multe cautari si telefoane la distribuitorii nostri din tara. Nici vorba de vizita la magazin specializat asa cum explica Zoe, doar telefoane si nu pareau deloc interesati.
Cu comanda m-am descurcat cam greu, pentru ca nu mai aveam acces la blogul rusoaicei, deci a trebuit sa vad eu care sunt accesoriile. 
Cover inseamna neaparat si accesoriu pentru banda. Toate posesoarele de cover poate s-au pacalit ca nu le trebuie (mai ales ca pretul e foarte mare si am vazut ca toata lumea se plange de pretul ridicat al accesoriilor).
Eu urmaresc de ani de zile fete care lucreaza jerse, bumbac si aproape toate au investit in asa ceva.
Cred ca am stat vreo 2 zile sa caut ceea ce imi doream, dar nu regret. Regret doar ca nu am conversat cu vanzatorul ca sa-i cer si banda pentru plierea in 3, ca singura nu am gasit. Acum de curand tot la o rusoaica am gasit aceasta explicatie, cum ca ar trebui sa vorbesti pe mail sau on line cu vanzatorul sa-i spui ce doresti.
De altfel scrie aceasta informatie din cand in cand la cate un produs.
Uitati aici acelasi accesoriu putin diferit de al meu, dar care face acelasi lucru si cateva trucuri (se vede in una din poze ca pus o bucata de carton). Eu inca nu am incercat prea multe posibilitati, deocamdata sunt la inceput. 
Cand am cumparat tape binder, (cum va spuneam adresa rusoaicei e blocata) nu mi-am dat seama ca lipseste placa ce se fixeaza pe masina mai intai, apoi se pune accesoriu pentru banda. 
Credeam ca nu o pot folosi, dar am intrat din nou pe magazin si nu am gasit, apoi din nou la rusoaice am gasit o improvizatie. (intre timp imi facusem si eu din carton). Daca urmariti atent inregistrarea veti vedea ca are placa de plastic.
Deci nu numai romanii se descurca cum pot....
Eu din poze am invatat, asa ca va las cu prima incercare...







Asta e prima incercare, deci butoanele mai trebuie....reglate.
va urma....
O zi buna si spor in toate!



6 comments:

  1. Din pacate Izi la noi dezinteresul predomina in sectoare importante ale vietii (vezi sanatate, invatamant etc), ce sa mai vorbim de cele care tin de recreere sau creatie.
    Sa folosesti cu placere si folos cat mai mult cover-ul impreuna cu ustensila achizitionata si cat mai multe satisfactii!
    Spor la toate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Tomari ca ma urmaresti. Intr-adevar nu foloseam prea mult cover-ul, dar cu ajutorul altora, cu experienta lor., il voi folosi mai mult. Nu-mi place sa tin masinile intr-un colt.

      Delete
  2. Esrti absolut geniala! Ce pacat ca nu stai prin apropiere...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt chiar geniala, dar nu ma dau batuta in fata masinilor pe care le am.

      Delete
  3. Buna . Sunt Cristina din Bucuresti si din greseala am sters mesajul de mai devreme . SCUZE . Eu detin un Coverlock PFAFF . Bineanteles am multe accesorii pentru coverlock si pentru masina de cusut . Eu ma aprovizionez de la urmatoarele firme : S.C. ROCCAS ICCP srl sos Pantelimon nr 10-12 sect 2 ( de unde l-am cumparat ) , firma Brother str Sabinelor sect 5 , firma MIGAMI din Focsani bd Garii nr. 15 / 2 , mai este o firma la Oradea KreativShop . Daca doresti pot sa-ti trimit o lista cu talpite ( la unele am si imagini ) pe care o extrag din cartea tehnica a lui ( coverlock-ul este modelul pe care il are rusoaica in prezentare ) . Sa-ti poarte noroc ce-ti ofer . O noapte frumoasa .

    ReplyDelete
  4. Multumesc Cristina pentru informatii, dar sa stii ca am vorbit cu distribuitorii din Romania, cum am scris si in postare. Acum am ce-mi trebuie.

    ReplyDelete