Monday, February 9, 2015

Accesorii Cover Pro - belt loop folder 12 mm (II)

......in romaneste: accesoriu de facut banda (gaici).
Nu trebuie explicat mai nimic, zic eu, pozele vorbesc de la sine. 
Am facut un nou suport pentru acest accesoriu, ca sa nu fiu nevoita sa dau noi gauri in cel vechi si deci sa nu-i slabesc rezistenta.
Am cumparat doar o singura dimensiune rezultat final 12 mm. E dimensiunea standard pentru gaici de pantaloni.
Bineinteles ca ar fi mers si una mai subtire pentru bretele, dar poate data viitoare.
nu era pus suportul, am folosit un alt piciorus mai mic care sa nu atinga accesoriul

e mai stabil in 2 suruburi


Spor in tot ce faceti, Izi!

2 comments:

  1. Frumos! Am inceput prima zi dupa gripa frumos, citind ce faci si bucurandu-ma pentru tine. Sa le stapanesti cu placere si satisfactie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau ca ai fost gripata. Stiu cum e sa stai la pat. sanatate multa in continuare si astept si de la tine experiente despre cover.

      Delete