Sunday, February 15, 2015

Accesorii Cover Pro - hemmer- dispozitiv petru tiv

Am vrut si un dispozitv pentru tiv ca sa completez accesoriile pentru cover.
Este destul de simplu de folosit, desigur m-am acomodat cu accesoriile inainte sa le folosesc pentru a finaliza un articol de imbracaminte.
M-am uitat inainte si pe filmuletele pe care le-am gasit despre accesoriile pentru cover pro. Sunt usor de gasit pe net, trebuie doar sa fii interesat de asa ceva.




produsul finit

O zi placuta, cu drag Izi!

4 comments:

  1. Imi place foarte mult ca lucrezi curat/ordonat! Daca ai materialele la indemana, nici sa nu dai banii pe haine ieftine din comert, prea buna calitatea produsului tau sa cheltui bani pe produse de doi bani lucrate! Pupici!

    ReplyDelete
  2. Multumesc Geany pentru aprecieri. Tu pe cand iti iei o masina cover???

    ReplyDelete
  3. Foarte interesant. In curand voi avea iar mess. Poate conversam candva in trei, tu eu si Geany.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu ti-am lasat adresa de mail intr-o postare a ta, te rog sa te uiti Zoe.

      Delete