Sunday, February 1, 2015

Love...crunch chocolate love

Nu avem nevoie decat de putina dragoste....dulce, amaruie.
Am descoperit in preajma sarbatorilor o revista in italiana, frumos ilustrata, retete pas cu pas, pentru incepatoare sau pentru mici aventurieri in bucatarie cum e fata mea.
Se vindea la reducere, caci era o revista aparuta la italieni la inceputul anului.
Am inceput cu o reteta de dulciuri cum era normal, desi ea contine si retete salati.


Am sa va spun ca spre dezamagirea mea, reteta e tiparita gresit cred, nu s-au facut corecturile de rigoare.
Mai exact cantitatea de unt e gresita, caci noua ne-a iesit tare aluatul, nu putea fi intins, asa ca am mai adaugat putin unt.


Reteta se poate vedea si in poza, dar am sa va dau eu ingredientele: (noi am facut portie dubla)
  • 100g ciocolata neagra
  • 160g faina
  • 70g unt
  • 50g zahar (am adaugat mai putin zahar, asa fac intotdeauna)
  • 2 galbenusuri
Ciocolata se topeste pe baie de apa, se adauga untul, se amesteca. Apoi se adauga faina, galbenusul si zaharul siii putina sare.
Am facut reteta de 2 ori si mi-am dat seama ca zaharul ramane netopit dupa instructiunile lor.
Deci va sfatuiesc ca imediat ce se topeste ciocolata sa adaugati si zaharul.
Trebuie sa va iasa un aluat omogen, care se tine la rece macar jumatate de ora. (la mine a stat o ora ca am facut pizza intre timp)
Se intinde aluatul destul de subtirel (2 mm zic ei) si se dau orice forma doriti. Noi am folosit forma din dotare. Am uitat sa adaug ca fiecare revista a sosit la pachet cu cate un accesoriu. (ca sa fie mai atragatoare).


Se vede in imagine zaharul netopit, dar credeti-ma ca biscuitii sunt deliciosi.
Se coc cam 10 minute, dar sa-i controlati caci din cauza ciocolatei nu vedeti cand sunt gata.

O zi delicioasa va doresc!

No comments:

Post a Comment