Wednesday, February 11, 2015

Paine cu cartofi

Am mai incercat retete de paine cu cartofi, dar mi-a iesit cam moale, cam nefacuta parea de la cartofi...cam, cam...
Acum am avut un rest de piure de cartofi si timp a fost sa incerc o noua reteta de la  Jamilacuisine.
Am urmarit reteta ei si a spus ca trebuie pusa cantitate egala de faina si cartofi fierti. 
Deci eu am cantarit piureul si anume 300g la care am adaugat 300 g faina alba, 2 linguri ulei si vreo 200 ml apa calduta, sare si 15 g drojdie proaspata. Am pus totul in masina sa framante si am mai adaugat putina faina, cat sa se lege mai bine. Am lasat la crescut la caldura, apoi am pus in tava si rezultatul e...super.




Pofta buna, cu drag Izi!

2 comments:

  1. A,ce simpla reteta!Cred ca a fost delicioasa!

    ReplyDelete
  2. Moale, pufoasa si foarte gustoasa.

    ReplyDelete