Wednesday, May 20, 2015

Burda 108 04 2013

De cand am luat burda 4\ 2013 mi-am dorit rochita asta pentru lejeritatea sa.
Am avut dreptate, iar ma simt bine intr-un model burda.
Nimic complicat. Am cusut ce s-a putut la cover, caci e un material sintetic.
Materialul l-am cumparat pentru imprimeu. E piata plina de astfel de rochii, dar nu stiu cat de folositoare sunt pe timp de vara. Sunt sigura ca te incingi in material, dar o data mi-am facut moftul.
Cateva poze din timpul executiei modelului.





Pentru ca materialul este destul de gros pentru a-l folosi la banda pe care o am, adica in 4, am gasit un truc pentru a coase in 3 fara a fi nevoie de alt dispozitiv de banda care intoarce materialul in 3. Tot la rusoaice am gasit trucul.
In poza de mai sus in locul pe care l-am marcat cu sageti, am pus o bucata de hartie impaturita pentru a nu mai lasa materialul sa ajunga. Deci el nu se mai ruleaza in 4, ci doar in 3. 
Noroc cu pozele de la rusoaice, ca nu stiu rusa credeti-ma, iar traducerea e aproximativa.

tivul cusut la cover si poza cu banda pusa la cover in 3




O zi frumoasa, spor la lucru, cu drag Izi!



3 comments:

  1. Frumoasă rochie! S-o porţi sănătoasă!

    ReplyDelete
  2. Mie tot imi place! Sa porti cu placere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc fetelor, hai la treaba ca e model usor pentru voi expertelor!

      Delete