Thursday, May 7, 2015

Sacou burda 107 8 2013 si pentru copii 155 12 2012

Nu, nu am facut sacoul meu pentru acest anotimp ciudat primavarotoamnovara,...dar cu vremea schimbatoare, l-am imbracat. 
A inceput sa-mi placa aceste croieli fara guler. Ma feream de ele, ca eu sunt cam friguroasa, dar se poarta si dau bine.
 Primul facut a fost cel pentru copii. Mi-a placut materialul si m-am hotarat imediat.
I-am facut tot ce trebuie la un sacou (la cel pentru copii ma refer), adica intaritura si umeri, dar credeti-ma ca merge si fara. Adica daca te duci la croitor asa ti le face, dar practic nu trebuiesc, iesa sacoul prea rigid. 
Copii nu suporta lucrurile asa ca noi. 
Si apoi de asta iti faci tu hainele, ca sa le faci cum vrei.








O zi buna, cu drag Izi!



2 comments:

  1. Ce frumos se aseaza! Esti foarte priceputa!!! Ar trebui sa-ti deschizi firma! Vreau neaparat sa vad si fusta, se aseaza asa de bine!

    ReplyDelete
  2. Esti foarte draguta, multumesc mult! Fusta nu e facuta de mine de asta nu am pozat-o. E printre cateva lucruri pe care le am cumparate si-mi vin ca turnate, fara modificari.

    ReplyDelete