Sunday, June 21, 2015

Burda 109 04 2013

Dragut numar al burdei, nr. 4 2013. Imi plac destule modele si dupa cate se vede am folosit din plin revista si inca mai am modele sa va arat,.... urmeaza.
E modelul de pe coperta, mi se pare ca e retro, e clar: imi plac liniile simple. La fel e si materialul pe care il am de cativa ani. E un inisor brodat si mi-a placut mult, mult cand l-am cumparat.
  Am captusit rochia (pentru ca era putin transparent materialul, dar si pisca la piele, mai ales dupa o zi de plaja) cu un material sintetic , dar placut la atingere, putin elastic (habar nu am cum se numeste, l-am cumparat la intamplare, fara sa stiu la ce se foloseste, doar banuiam).












Nimic dificil la cusut sau croiala, veti vedea asta daca va uitati pe desenul tehnic.
Spor la lucru in saptamana ce urmeaza, cu drag, Izi!

No comments:

Post a Comment