Wednesday, July 29, 2015

Lenjerie

Nu discut despre model. Modelul e dupa placul fiecaruia, eu una mi-am copiat o pereche preferata.
Materialul a fost de fiecare data bumbac cu elastan, acum e prima data cand folosesc lycra.
Am avut si eu din lycra, de la firma cunoscuta "jolidon" si mi-au placut,  dar cei din bumbac sunt preferati. 
Cand nu aveam cover ii cuseam cu zig-zag, dar trebuie sa faci cusatura dubla, adica sa intorci marginea si iesa  mai groasa. De cand o am (cover-ul), o folosesc, mi se pare cusatura mai curata.
Mie imi place cum sunt cei lucrati de  Zoe si Afi, dar eu va arat cum imi iesa cusatura.



Cu drag, Izi, spor la lucru!

2 comments:

  1. Wau! Ce fain ies la cover! Super! Vreau si eu cover, dar inca mai rabd. Bravo, Izi :) Abia astept sa mai vad piese de lenjerie create de tine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ana, in materie de lenjerie de corp nu sunt foarte creativa si nici nu am piese multe. Dupa cum am scris alt model nu mai fac, iar la sutien dupa ce am vazut ce faci tu si cat lucrezi la ele, nici macar nu indraznesc sa visez. Mi-ar place sa fac si sutien, dar inca nu-i timpul.

      Delete