Friday, November 6, 2015

French curve for free .... tutorial

Nu stiu daca aveti asa ceva, dar la noi in librarii sau on-line e  greu de gasit.
si cum cele mai bune lucruri in viata sunt...free, iata ca impartasesc cu voi bucuria de gasi pe cineva dispus ... for  Free Printable French Curves + Hip Curves.

Am facut un mic tutorial, dar greul l-a facut Leila.

tot ce am gasit eu e acesta

am scos la imprimata fata versoul




 
desenat


decupat

si cele 3 marimi 

 Eu nu am facut-o  inca pe cea pentru solduri.
 Sper sa va fie de folos.
 Cu drag, Izi!

4 comments:

  1. In desen tehnic se numesc '' florare '' ( eu le am ) si se gasesc la librariile cu rechizite de profil tehnic ,dar nu asa in ansambu ci mai simple , sau firma Brother are o trusa cu doua florare speciale pentru croitorie este cam scumpa ,(dar isi merita banii ) si se gaseste si la merceriile RALF

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru precizari si e greseala mea ca ti-am dat impresia ca nu stiu cum se numesc. Am corectat in postare. Stiu ca se gasesc intr-un final, dar crede-ma ca e cam obositor sa-ti cumperi o masina din capitala, cealalta din Anglia si accesoriile din China.
      Eu nu folosesc prea multe cuvinte, aici nici nu-si aveau rostul, pentru ca va trimiteam sa vedeti originalul, de unde m-am inspirat si eu.

      Delete
    2. Eu locuiesc in capitala si daca vrei ceva vre-odata pot sa te ajut . Dar sa sti ca in Focsani este firma MIGAMI eu cumpar de la ea si sunt foarte multumita

      Delete
    3. Multumesc mult pentru atentia care mi-o acorzi. Desigur despre acesta firma am aflat in cautarile mele. Am avut o data o nelamurire pe care mi-au clarificat-o.

      Delete