Friday, March 25, 2016

Tape binder - placuta for free (pdf)

In primul rand nu radeti de titlul ales. Am scris prima parte in engleza ca sa se poata gasi mai usor in cautari si in romaneste ca sa intelegeti despre ce e vorba de fapt. 
Nu scriu despre tape binder in principal , ci despre placuta pe care se ataseaza mai intai dispozitivul si abia pe urma la masina.
 Mi-am facut o placuta propie din carton destul de tare ca sa o sustina si cand voi gasi un plexiglas voi mai taia alta. Am facut un prototip din carton subtire ca sa pot potrivi gaurile mai usor si cand a fost gata am trecut la cel definitiv. 
 Dar nu m-am oprit aici, experienta de lucru mi-a aratat ca pierd timp si niste nervi tot insuraband si desuraband si am mai facut una.
Cea cu banda o las atasata, iar cealalta e disponibla pentru bentita (belt looper).








O zi buna, spor la lucru!


3 comments:

  1. Wow mi se pare super ideea. Chiar pare ceva de salvat timp si nervi. Ma tenteaza si pe mine. Dar nu inteleg cum prinzi mai departe placuta de carton de masina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este vorba despre masina cover, nu stiu daca ai, dar ea are prevazuta gauri pentru placuta, pentru aceste operatii. Placuta asta nu o pot atasa pe masina de cusut. Si masinile de cusut sunt diferite, unele au gauri, altele nu. Uita-te la poza a 3-a si vei observa un surub pe placa.

      Delete
    2. da tocmai ce mi-am luat si eu un janome coverpro 2000 e super, deocamdata nu am la el decat piciorus de atasat elastic, de bentita aveam piciorul la coveru de la merylock care nu mi-a mers niciodata cum trebuie - ar fi fost misto sa pot sa fac vreo inginerie sa il folosesc pe ala ca unu de la janome e 100Euro doar piciorusu dar deocamdata inca nu am avut timp sa ma joc cu noua jucarie... doar asa cat sa o testez la 2 tivuri si un guler .... mersi o sa studiez oricum problema ca pare interesant

      Delete