Friday, April 15, 2016

Reciclare tricou adult

Aveam nevoie de un tricou alb si nu aveam timp sa caut prin magazine. Sincer eu nici nu prea intru in magazine, decat sa caut materiale, dar bumbac pentru tricou nu se gaseste in magazine.
La noi in oras in afara de perdele, materiale de draperii si cateva dantele pentru rochii de ocazii, nu se mai gaseste nimic. Ahh, scuze, cum sa uit de materialul pentru lenjerii.
Eu ma gandesc ca toata lumea petrece sau se imbraca zilnic cu rochii de petrecere.
Da, sa trecem peste sarcasmul meu direct la poze . M-am descurcat cu ce am avut. Ca de obicei.





Exact ca in mesajul de pe tricou: keep calm and ...sew.


O zi calma si spor la toate, cu drag Izi!

2 comments:

  1. Da cel mai greu gasesti pe la materiale tricoturi si jerseuri! Eu uneori ma gandesc serios sa caut sa cumpar niste tricouri xxl ceva doar pt material :). Ai facut treaba buna cu ce ai avut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Georgia, de asta te intrebasem cand am vazut ce materiale ai folosit pentru fata.

      Delete