Tuesday, July 5, 2016

Burda 102 04 2016

Este o burda wow pentru cei care o au, are cateva modele bune, facute deja de fetele pe care le urmaresc si care nu se sfiesc sa recunoasca folosirea tiparelor burda. 
Am vazut multe haine cusute care "erau" creatia lor, dar majoritatea au la baza burda. E treaba fiecaruia!
Cand modelul e bun, de ce nu?
Am un material foarte, foarte bun in opinia mea, (trebuie sa-l pipaiti, mirositi ca sa intelegeti) cred ca e vascoza. Cade excelent, culoarea e mai mult decat potrivita, iar rezultatul e ca eu ma simt excelent in ea si as purtat-o zilnic.


 Daca va intrebati de ce am pastrat maneca 3/4 ca in model, nu pentru ca nu as fi facut-o fara sau scurta, ci pentru ca asa am ales mai toata garderoba din ultimul timp, bluzele si rochiile, mai mult acoperite mainile, pentru ca sa ma protejez de soare. Alegerea de fata e buna pentru ca materialul e racoros.


Tivul l-am facut dublu tot dupa instructiunile modelului, pentru ca sa cada mai greu partea de jos (asta pentru ca mi-a permis materialul, partea turquoise de la tiv e dubla).


O zi prospera, va imbratisez, cu drag, Izi!

6 comments:

  1. Foarte faina rochia! Imi place mult culoarea si iti vine bine! Si eu vreau sa imi fac ceva cu maneci pentru soare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Georgia, asa sa faci, sa te protejezi de soare, chiar daca moda impune altceva.

      Delete
  2. Ce bine iti sta!!si intr-adevar culoarea e superba!!!Felicitari!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Anca, draguta ca intotdeauna esti!

      Delete
  3. Foarte faina rochia si-ti sta bineeeee!Despre vascoza....da,si eu o ador.E nemaipomenita pt caldurile astea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Valentina! Spor si voua si va astept creatiile si comentariile intotdeauna cu nerabdare!

      Delete